szombat, december 19, 2015

az utolsó napomra készülve...

ma lesz az utolsó napom az évben...
azert volt esemeény most is...
hétfön is dolgoztam... zsebpénz ... gyüjtés okán...
az ideologia az volt hohy kiprobálom a hétföi napot a Sparnal...
nem rossz... lehet vele tervezni... at is alakitom a jövö évi munkaidöbeosztásomat...
szerda.. kaptam egy lebensmittel kontroll... köjál?... ellenörzést... 2013 augusztusában volt az elözö...
szerintem nem egy rossz arány...
minden rendben... az ételekben található allergének betüjelét kell csak feltüntetnem az árlapon...
tanfolyam elvégzése helyett elég ez is...
a csütörtököm ismét a Sparnál telt... meglepően jól....
bezár a grazi cafe d 'arts... ez annyiban érint engem...sajnos nem jártam náluk korábban...hogy talán lehetne velük terveznia a jövöt...
pénteken zérobulit tartanak... meg kell ismerkednem velük, mert terveim vanak... és segitők kellnek hozzá...
szóval , jártam Árpádnál és Beánál...
beszéltünk... megbeszéltük hogy jövö héten beszélünk, mert rengetegen voltak...
természetesen a konyhában folyt a diskurzus...
na... épül , szépül a jövöm...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése