szombat, november 28, 2009

a hanyagság oka

Szóval ujra itt vagyok.
nem egy igazán bloggolo vagy naploiró stilusra vall , hogy ilyen hosszú ideig nem jelentkezem, nem irok semmit... de ilyen az élet és ilyen lusta vagyok én!
szóval a héten új munkahelyre leltem...
tudjátok én most keresem a munkalehetőséget...
bár ez most azzal járt hogy 3 napra itthagytam a családomat ebben a ''bünös'' városban, Grazban...
igen van egy kis áthallás benne... már akinek van fantáziája
szerda, a változatosság kedvéért azt hiszem 4 kor kelek...
Brigi is kel velem, mert igy elég fél óra a készülődéshez, reggelihez és igy el tudok indulni fél ötkor, Klagenfurt felé...
kényelmes tempó 6 ra ott is vagyok.
Az autócskám a KICSIKE nagyon jól viselkedik...
az előzmény az , hogy kedden amikor Mo raa kellet mennem áruért akkor töbször is leállt menet közben a motorja...
de ezt csak akko csinálja ha KELET felé veszem az irányt vagy az az uticél...
némi keleteurópai undora lehet szegénynek...
piac...
szerdán kicsit átrendezödtek a Waidmansdorfi piaci viszonyok és más helyre kerültem...
természetesen nem jobbra...
sokkal többen vannak már az árusok a standjukkal, látszik hogy itt is készülnek a karácsonyra...
nem volt tul erős nap bevétel szempontjából, de azért panszra semmi ok.
piac után szálláskeresés... nem egyszerü... ja elötte , megvettem az ernyő talpamat, ami azt jelenti, hogy már az eső sem tántorithat el attól, hogy dolgozzam...

A kép Viktringben készült, pénteken...
ebből következik, hogy szállást is találtam...
20 euró éjszakánként, reggeli nélkül, bár én ugy is fél hatkor lelélep és ilyenkor ugy sincs még konyha... a wc és a fürdő a folyosó végén... hogy is van ez az európa, balkán határvonal?
igazándiból nem kéne panaszkodnom mert anek kell , hogy örüljek, hogy találtam szállást...
azóta már a családot is ráusztitottam arra, hogy privátzimmereket keressenek nekem akár ismerős utján is...
mondanom sem kell apám tudott segiteni és mire itthon leltem magam és az emailjeimet is elolvashattam, márt várt a levél tőle a szállásadók listájával...
Brigi dekorációját is bemutatom itt amit próbálok eladni a piacon , de sajna még nem nagy hatékonysággal...
nem baj a gondolat termtő erejeével majd menni fog ez is...
hát ismét jó éjszakát mindenkinek, mert holnap Metrózom...
aki még nem tudná , az kicsit gondolkozzon és majd legközelebb meirom a megfejtést , már ha rákérdez vki egyáltalán...
azért azt hiszem én lepődnék meg a legjobban ezen!!! :)

2 megjegyzés:

  1. Te csak ne lepődj meg, mert van aki olvas, mégha ritkán is írsz. :)

    VálaszTörlés
  2. Azért én szépen ugrálva a blogokban sok mindent elolvastam, és gratulálok Neked a kitartásodhoz!!! További sok sikert! Lavi

    VálaszTörlés