csütörtök, november 12, 2009

munkába menet...


láttok valamit... na én se sokat!
ez a reggeli látkép amikor is fél 5 kor autózom Klagenfurt felé!
tudjátok, nem panaszkodom... dicsekszem!
6 ra K ban vagyok és megkeresem az új helyemet...
nem tul barátságos a fogadtatás, az őslakosok részéről, de azért lesz helyem... nem tul jó nem túl jó helyen, de azért az enyém...
megjelennek azok a piac felügyelők akiket már ismerek a benediktiner platzról.
ők azért egy kicsit helyre teszik a dolgokat de azért a helyemen maradok...
na ebben a bejegyzésben minden a HELY körül forog...
lehet, hogy rossz címet választottam, ... ami azért nem biztos mert tudvalevő, hogy soha nem szoktam tévedni... :) ennyi férfi sovinizmus még azt hiszem belefér...
a szomszédom, egy szlovén, hogy azért újfent ne csalódjak az emberekben, meghív reggelizni...
kapok tőle egy friss francia kenyeret és két kifliszerű zsemlét... nagyon jó, és főleg az emberség a fantasztikus... látjátok ezért vagyok én naiv, és átverhető, meg hasonlók , mert bízom az emberekben és azt hiszem sokszor be is jön...
na jó azért erről a Brigi tudna mesélni, de én akkor sem hagyom magam és ilyen maradok...
napsütéses idő... jó társaság...
kaptok is egy képet a standomról...

1 megjegyzés:

  1. Ööööö... érdekes fotó.... Művészi... :) :) Mondjuk sok mindent tudtam rólad, de hogy naív lennél ez újdonság... :)
    (És mostmár biztos, hogy csak a mobilnetről nem tudok kommentelni.)

    VálaszTörlés